Hoe kun je vrienden krijgen, als je niet uitgaat en niet op een sportclub zit en zijn er ook bepaalde websites voor?

Ik ben 25 jaar.

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik hou van diepgaande gesprekken te voeren, te koken&bakken, wandelen, naar de sauna gaan, uit eten gaan, uitstapjes maken, reizen met de trein in Nederland. Mijzelf goed te verzorgen.

Toegevoegd na 12 minuten:
aan welke websites denken jullie dan aan?

Zijn er ook speciale datingwebsites om vrriennden te krijgen in mijn woonplaats/regio?.

Ik heb al een relatie.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar hoe krijg je vrienden in de woonplaats waar ik woon en in de woonplaats waar ik de andere helft van de week ben.
Ritsuka
12 jaar geleden
Ga op een sportclub, of iets anders wat je als hobby leuk vind.

Antwoorden (6)

Je zou je kunnen aanmelden op een sociale media pagina zoals Hyves, Facebook of twitter. Of je zou een account aankunnen maken op een site waar je interesse naar uit gaat, hier heb je dan ook al meteen de mensen die dezelfde interesse met je delen en brengt je ook al dichter bij elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zit al op hyves, hoe krijg ik via hyves dan nieuwe vrienden?
Nu heb ik alleen op hyves mijn fam en schoonfam staan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Door gewoon mensen/profielen toe te voegen die je interesse wekken en dan kan je op een gegeven moment een praatje maken etc.. Niet iedereen zal misschien dezelfde bedoeling hebben als jij om vrienden te worden maar tegenwoordig gebruiken mensen die noujuist vrienden willen worden hier sociale media voor. Je bent echt niet de enigste :)
Er zijn nog legio andere verenigingen waarvan je lid kunt worden en zo vrienden kunt maken,dat hoeft niet een sportclub te zijn. Of op school of op het werk als je dat al doet. Sociale mediasites kunnen ook vrienden opleveren als je bv. zoekt naar gezamelijke interesses.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt je aanmelden bij een forum waar mensen zitten met overeenkomstige interesses.
Je kunt ook eens gaan speeddaten. Daar kun je ook een vriendschap aan overhouden.
Op sommige "relatie"sites kun je ook aangeven dat je op zoek ben naar vriendschap. Ik geloof dat dat op www.knuz.nl kan.
Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waarom via een site?
Ga op een filosofiecursus, of cursus koken.Kan goed betaalbaar bij de volksuniversiteit of in buurthuis. Of zoek mensen via een advertentie bij de super voor een kookclub. Maar als je via een site wilt zoeken: er is ook een vereniging voor mensen die gezelschap zoeken om dingen te ondernemen. Hoeven geen alleenstaanden te zijn. Ook iemand met een partner die niet van wandelen houdt, kan zich daar aansluiten.
Ik ben de naam van die sitekwijt, maar hij moet wel googlebaar zijn, met steekwoorden als uitgaan single vriendschap en nog een paar vaan dat soort woorden
anneliez
12 jaar geleden
Mijn tip is, om eens een aantal buren (niet te veel natuurlijk) bij jou thuis uit te nodigen, om gezamenlijk een drankje (met hapje) te komen nuttigen. Jongeren en ouderen door elkaar.
Zo hoor je wellicht meer over de lokaties in je woonplaats waar het leuk is om vrienden te kunnen krijgen. En...een goede buur, is beter dan een verre vriend , is ook een mooi gezegde.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
heb precies het zelfde ik ben gaan sporten en hoop op deze manier meer sociale contacten op te bouwen!
Misschien heb jij er ook iets aan!
Groetjes..woon je toevallig in Drenthe? hahah
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas niet, Drenthe, oooo is zo mooi.