Hoeveel keer doet een man het gemiddeld in zijn leven?

Hoeveel keer is hij dus gemiddeld naar bed gegaan.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
7.2K

Het beste antwoord

In de documentaire "The human footprint" van National Geographic wordt gezegd dat een mens gemiddeld 4239x sex heeft, aangezien de meeste mensen heteroseksueel zijn zal dit ongeveer het gemiddelde zijn.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

2,3 keer per week
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga gemiddeld 7x per week naar bed.
365 dagen per jaar x 85 jaar = 31.025
Gaat een man gemiddeld in zijn leven naar bed. Als kind natuurlijk vaker en vanzelf sprekend haal je 's nachts wel eens door.

Of dit is zeker niet wat je bedoelde?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik ga tegenwoordig bijna elke dag naar bed. Vroeger sloeg ik nog weleens een nachtje over, maar dan voelde ik me de volgende dag wel verrot.
Als je bedoelt hoevaak een man seks heeft, dan weet ik het gemiddelde niet. Volgens mij doet Durex daar wel regelmatig marktonderzoek naar.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Elke avond ga ik wel naar bed, het is een soort van traditie geworden zeg maar. Een enkele keer wil ik wel een avond of nacht doorgaan.

Wat betreft bedsporten (ook naar bed gaan maar dan anders) doe ik dat sinds me 16e gemiddeld 2 keer in de week. Vrijgezelle periodes en bank, tafel, wasmachine, douche etc etc. uiteraard niet mee berekend.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
3 keer per dag en de rest naar behoefte