Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik zie zwart bij het te snel opstaan, watkan het zijn?

Hallo,
Ik heb nu ongeveer een jaar last van een compleet zwart gezichtsveld als ik te snel opsta, ik kan dan niks zien en ik ben daardoor dus al een keer gevallen.
Ik ben al bij de huisarts geweest en die stuurde me door naar het ziekenhuis om wat testen te doen, ik had geen lage bloedruk en ik had ook geen ijzer tekort. In het begin zag ik nog een beetje maar met mate werd het steeds erger, tot helemaal zwart net als hoe ik het net vermelde.
Het gebeurt alleen als ik snel opsta uit een zittende of liggende houding.
Weet iemand wat dit kan zijn???

ImaBite

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag!! Heb ik ook!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hoe oud ben je?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb het ookal aantal jaar, vriendin van mij ook. Broer heb het vroeger gehad. Ik weet niet beter :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ben 16 jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben ook 16 en slaap weinig , blijf laat op kan dus daar aan liggen. Want ik heb het ook soms

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord