Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Bestaat er een middel dat helpt tegen vermoeidheid ?

Ik slik alle vitamine die er bestaan maar toch blijf vermoeid.zelf na 8 a 9 uur slapen voel ik me nog duf in mijn hoofd en altijd rond zo 5 uur a 6 uur in middag val zo in slaap terwijl op de bank zit

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stop met het slikken van pillen en eet gewoon gezond.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik moet vitamine slikken aan gezien ik een maag verkleining heb
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ah. Dan heb ik niks gezegd.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Ik lees in een reactie dat je een maagverkleining hebt gehad. Dan kan je vermoeidheid daar mee te maken hebben. Vermoeidheid na een maagverkleining is normaal. Daarom moet je al die vitamines slikken.

Als je echter belangrijke vermoeidheidsklachten blijft houden, moet je contact opnemen met je behandelende arts. Er is een behandeling die ervoor zorgt dat minder spieren worden afgebroken tijdens het afvallen. Je vermoeidheid zou dan moeten verdwijnen.
Meer uitleg in de bron.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dankje voor goeie raad ik zal gelijk contact zoeken met arts

Andere antwoorden (7)

Ja, koffie, cola, Red Bull, dextro energy.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Probleem met dit soort middelen is dat je ze moet blijven gebruiken omdat je anders alleen maar vermoeider raakt als de rush is afgelopen. ook went het lichaam en zal je meer moeten gaan gebruiken voor hetzelfde resultaat.
je zou via de huisarts bloed kunnen laten prikken. Misschien heb je ijzertekort! De huisarts kan hier dan iets voor voorschrijven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat eerst eens uitzoeken waar de vermoeidheid vandaan komt.
Mijn dochter heeft een te traag werkende schildklier, die voor chronische vermoeidheid zorgt.
Dus misschien verstandig om eens met je huisarts te gaan praten als je de oorzaak (nog) niet weet.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
supradyn forte helpt goed
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn advies is ook ga eerst eens naar de dokter voordat je van alles gaat drinken en slikken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Laat je vitamine B12 waarde eens checken! Ik had chronisch tekort (het wordt dan niet meer opgenomen via je darmen, bij mij vanwege PDS), was altijd moe, maar krijg nu 1x per maand injectie en voel me al stukken beter!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sporten kan ook helpen! dan bruist het bloed weer door je aderen en ben je weer zo fris als een hoentje!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing