Ik weet niet wat je nu met neefjes bedoeld,maar citroen helpt voor geen meter.
Tests hebben uitgewezen dat citroen niet helpt,het enige dat wel helpt is een anti muggen spray of lotion waar DEET in zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoeld een Gronings woord voor muggen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja, in friesland hebben we dat ook :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha wel een leuk woord voor muggen.

Andere antwoorden (2)

ja mugen weren met een citroen kan denk ik maar moet je wel het sap eruit halen en het op je huid aanbrengen pas op met je ogen gewoon uit proberen maar denk wel dat het werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Las eens dat vitamine B een geurtje in je lichaam gaat aanmaken, zodat je voor muggen onaantrekkelijk ben.
Heb er geen ervaring mee.