Helpt Ocean Plasma echt tegen botontkalking? Ik heb al op internet gezocht maar er valt niets over te vinden, behalve de website van de firma.

Ocean Plasma zou helpen tegen botontkalking en goed zijn bij sporten en lijnen. Maar als er op internet niets meer over te vinden is dan de websites van de verkopende firma en de producent, begin ik toch wel een beetje te twijfelen.

Ik hoop dat iemand me er iets meer over kan vertellen.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Ocean Plasma is zeewater. Het principe lijkt me heel sympathiek maar dat geldt niet voor de commerciële uitbuiting ervan. Ik geloof niet in een positief effect bij osteoporose, lijnen en sporten, anders dan bij andere voedingsgewoonten die rekening houden met elektrolytenhuishouding en andere lichaamsevenwichten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Een product waar bijna niks over te vinden is, maar wat wel een wondermiddel is voor veel verschillende dingen?
Dat klinkt erg onwaarschijnlijk. Als het echt zo'n wonderlijk product zou zijn, was het overal in het nieuws.

Het enige waar dit product bij zal helpen is het lichter maken van je portemonnee.
13 jaar geleden
Ik denk het niet, als het nl een geneesmiddel is kan je het alleen via recept v huisarts krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb voor je gekeken in het Farmaceutische kompas, mar het is in ieder geval niet via de huisarts te krijgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het zou werken werd het vast voorgeschreven door artsen, zo veel goede medicijnen zijn er niet, dus nee, het is alleen goed voor de slanke lijn van je beurs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je gewoon gezond eet (3 keer per dag een melkproduct),
waarom zou je dan dief zijn van eigen beurs. Met het geld kun je zoveel andere leuke dingen doen. Trouwens als je niet genoeg vitamine D binnen krijgt en of een afwijkingen hebt waardoor kalk minder word opgenomen heeft het weinig nut om alléén calcium toe te dienen. Daar komt bij dat veel middelen helemaal niet zo onschuldig zijn als ze lijken te zijn.
Neem nu bevoorbeeld gewoon calcium tabletten, overal vrij verkrijgbaar. Je hebt met deze tabletjes wel een verhoogde kans op een hartaanval (zie www.nu.nl, type onder zoeken: calcium in)
Als je twijfelt of je vergrote kans hebt op osteoporose, b.v. vrouw zijn, en in de overgang zitten of bij mannen met het syndroom van Klinefelter dan kun je dit alleen zeker weten door een botscan te laten uitvoeren.
Zou blijken dat je osteoporose (botontkalking) hebt dan zijn er een aantal medicijnen die kunnen worden voorgeschreven waaronder het middel Fosavance (dit dient 1 keer per week te worden ingenomen, maar ook hier bijwerkingen)