wat te doen tegen een loopneus?

Terwijl je nu niet weg kan om iets te halen en niks in huis hebt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (7)

wc papier?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een stuk wc papier of keuken rol. Gewoon een heel stuk een punt beetje dubbel vouwen en dan een beetje rond draaien net een propje en dan in je neus doen.
Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij mij hielp het, alleen het zag er vrij debiel uit :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja klopt, maar het stopt wel xD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yep, doe ik ook bij heftig gesnotter.
Moet wel zeggen dat ik ooit vergat ze weg te halen voor ik de deur open deed toen er iemand aanbelde...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
whahahaxD
lekker charmant;p
Zoals de andere zeggen: wc papier of keukenpapier.
Mocht je dat niet hebben (wat me wel gek zou lijken) dan kan je altijd nog een avond winkel bezoeken (als die er is) of aan een buur vragen of die nog wat zakdoekjes/wc/keuken papier heeft! Mocht je ook geen buren om je heen hebben... Dan word het lastig en hoop ik voor je dat je ergens een houde doek/shirt hebt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon een kennis uit je straat ofzo;p
Je hebt altijd wel iemand in je straat, anders moet je echt verhuizen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of juist niet..als je een mega villa hebt die een hele straat bezit, ben jij de enige in die straat.
Lekker blijven zitten dus LOL
Eventueel kun je zelf een neusspray maken door zout met water te mengen en deze in een druppelaar te bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar niet iedereen heeft een druppelaar:S
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet of dat handig is als je op dat moment niets in huis hebt... Van een neusspray gaat je neus open en ga je toch even wat harder snotteren! Niet handig dus als je op dat moment niets in huis hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt:S, maar ik neem aan dat je wel wc papier hebt. Waar moet je het anders aan afvegen?O.o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt het ook gewoon in de palm van je hand opsnuiven, in plaats van een druppelaar werkt net zo goed.
Otrivin duo helpt bij een verstopte en loopneus. Uit eigen ervaring weet ik dat het zeker ongeveer 6 uur werkt! Je mag het dan ook maar om de 6 uur gebruiken...

Toegevoegd na 3 minuten:
Sorry las net het onderschrift pas! 't is al laat! ,:-P. Goed snuiten wil ook nog wel eens helpen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een loopneus moet je gewoon laten lopen, het is binnen een paar dagen over, het is wel lastig, maar het betekend wel het einde van je verkoudheid.
Het kan ook hooikoorts zijn, als dat het is, is Allerfree een goed middel daartegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet hem goed vast houden, anders loopt ie nog weg