Hoe kun je van zwembandjes afkomen?(dikte)

Ik heb ooit mijn arm gebroken en ik ben flink aangekomen toen. Daarvoor was ik gewoon echt helemaal dun. Ik had gewoon geen vet ofzo en nu ben ik best wel dik geworden vind ik dan.

Ik zou een klein beetje vet van mijn buik af willen, zodat ik natuurlijk niet de dun ben. Maar ik wil graag van die zwembandjes af. Het ziet er zo vreselijk uit, als je bijv, gaat zwemmen of je hebt een topje aan.

Ik ben pas 13, dus ga niet te ver denken

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K
Kimath
12 jaar geleden
wat doe je aan sport? Voldoende bewegen kan al veel helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Kimath
Ik streetdance 3x in de week en 4 uur.

Antwoorden (3)

13 en nu al zwembandjes?! Sporten en juiste voeding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben niet echt dik hoor;p
Maar ik heb een half jaar in het gips gezeten:S
en sinds dit jaar kan ik weer sporten. Het is er al wel echt flink vanaf gegaan, maar ik heb het echt maar een klein beetje niet super veel ofzo.
Ik sport wel. Ik streetdance 3x in de week en 4 uur. Ik heb veel beweging thuis en ik eet ook best wel gezond, want ik ben niet zo van de junk foot
Ga joggen!
3 x in de week 5km

Laat alle tussendoortjes,drink water in de plaats en neem een kauwgom.

Geen zoete frisdranken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die vind ik wel goed, maar mijn broer zegt dat je daar geen zwembandjes eraf kunt krijgen
Je zet er niet bij of je een jongen of een meisje bent maar vooral meisjes kunnen op die leeftijd wat "aanzetten" meestal meer op hun heupen en borsten en bovenbenen maar voor je gevoel wordt je van een "twiggy" opeens veel breder overal.

Om zwembandjes weg te werken zou ik echt buikspieroefeningen doen, 3 maanden lang, elke dag of om de dag, dat MOET helpen.

Daarvoor ga je op je buik liggen, handen onder je hoofd en dan 3 series van 20 x je hoofd/bovenlichaam optillen. Let daarbij op dat je niet je nek heel krom trekt dat is slecht. Het hoeft ook maar een klein stukje, 10 cm of zo.

Die nek houdt je netjes recht als je naar een punt aan het plafond kijkt en dat blijf je doen als je je opricht (als je alleen je nek krom maakt ga je naar je buik kijken, dat mag dus niet).

Gewoon vaak doen 3 serie van 10 om te beginnen en als dat goed lukt 3x 20 of zelfs 3x30

Toegevoegd na 1 minuut:
Nou JA zeg het is al laat zo te zien.
Je gaat natuurlijk NIET op je buik liggen maar op je rug!!!!!
amigo