Kan ik permitteren om één biertje per dag te drinken?

Ik fitness en momenteel zie ik wel de lijnen van mijn buikspieren, maar er zit nog iets teveel vet op mijn buik waardoor mijn 'sixpack' niet helemaal zichtbaar is. Overigens als ik rechtop sta dan ziet het er wel redelijk goed uit, maar als ik zit dan kan ik met mijn hand gewoon mijn buikje vasthouden. Maar mijn vraag is nu dan ook; sinds ik nog steeds train voor een zichtbare sixpack, kan ik per dag één biertje drinken? Ik vind het namelijk wel lekker om dagelijks een biertje te drinken, maar ik hoor namelijk vaak dat bier/alcohol slecht is voor je 'resultaten'.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij zocht jij gewoon een reden om jezelf hier te showen!;-))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oké er vanuit gaan dat dat zo is.. En nu weer terug naar mijn vraag :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aaaah,please..soldaatje
Nu wil ik jou foto ook zien!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mijn grote,stoere gespierde broer die een paar keer per week aan fitnesstraining doet( hij gebruikt ook Creatine-jij zal wel weten wat
dat is),kan je beter helemaal niet drinken.
Hij doet dat ook niet meer.
Dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Laurena waar blijft jouw foto van je sixpack?

Antwoorden (2)

1 biertje per dag kan geen kwaad!
Je zult er echt niet vet van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je 1 biertje per dag drinkt, dan doe je toch gewoon nog een paar extra sit-ups, alhoewel bewezen is dat het niet zo hoeft te zijn dat je daar ook daadwerkelijk je vet kwijtraakt. Beter is het om je trainingen te combineren met cardio, minimaal een half uur, echter 1 uur is beter.