Op de vraag: ja, redelijk normaal.

Na de toevoeging te hebben gelezen: nee, dat is niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
je doet het ernaast dan. het is niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Nee, ernaast is niet lekker.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel mooi mee genomen
Ontzettend NOT DONE! Ordinair, goedkoop en achterbaks..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Ja, zo kun je het ook zien.
Absoluut. Alleen is het op dat moment je ex niet meer, maar ik weet niet of dat wel belangrijk is.
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zo ook.. :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het was ex,het is sex.
Nee want dan ben je niet monogaam,dat is normaal,alleen als ze allebei nog single zijn ,is het een beetje vreemd maar de mensen accepteren het
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee dat is niet normaal vooral als er een een relatie heeft.
so laat die ene zich wel kennen dat die niet deugt als het om vertrouwen gaat. ik raad het iedereen af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tja, wat is normaal. Als geen van de partijen er bezwaar tegen heeft, dan lijkt het me niet een ramp. Achter de rug om van de ander is wat minder aardig, zeg maar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, vaak verval je eenmaal terug in je oude gewoonte .. een soort afscheid nemen om alles af te sluiten. ( Meestal is dit vrij heftig, net als goedmaak sex zeg maar)

Als het vaker gebeurd kunnen jullie dus gewoon niet zonder elkaar ( waarschijnlijk ook niet met elkaar anders was die breuk er niet) maar dat slijt ook wel langzamerhand.
Maak je niet te druk, je bent niet de enige, de meeste exen hebben dit wel meegemaakt en dan maakt het ook niet uit als een al een partner heeft.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ligt er maar net aan wat je onder normaal verstaat?
Het gebeurt regelmatig dacht ik, maar als er een nieuwe relatie in het spel is lijkt het mij niet verstandig en oneerlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hangt er van af wat je omder "normaal" verstaat. Het komt vaak voor, dus in die zin is het normaal.
Of het slim is, of respectvol naar de nieuwe partner, da's dan weer een andere zaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja hoor, als je het alle drie prima vindt.

Nee hoor, als het stiekem gebeurt en een van de drie
kan zich bedrogen voelen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is..Het ligt er ook aan hoe lang het geleden is dat jullie uit elkaar zijn gegaan. Binnen een paar maanden voelt het nog als vertrouwd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat normaal is weet ik niet, het is interessant, dat wel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, ik deed dat vroeger ook wel eens maar na een tijdje begin je te beseffen dat je ergens een emotioneel gemis hebt aan "echte liefde" door dat je die liefde niet krijgt, geef je je lichaam aan je ex vriend/vriendin om toch iets van affectie te krijgen... maar uiteindelijk diep in je binnenste wil je dat niet... zo voelde ik me toch naar verloop van tijd :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat is dan weer vreemdgaan! Is dus niet normaal..
Sorry!
Als jij het normaal vindt blijft op jou geweten..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn mening hierover is niet nomraal!

Die twee exen zouden zich eens moeten verplaatsen in de ander die bedrogen word!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als die ander het ook goed vind, waarom niet?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voel je je schuldig? Volgens mij heb JIJ een nieuwe relatie, daarom ook deze vraag...Als dat zo is, lig je geestelijk ook in een spagaat...;-) Maar wat zegt je intuitie? Welke vent kun je blindelings je vertrouwen schenken? Met welke vent wil je oud worden?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sex met je ex is normaal ja maar niet als je al een andere relatie heb, dan had je lekker samen moeten blijven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee is niet normaal, maar het komt wel vaker voor...

Zo had een vriendinnetje het ooit uitgemaakt met me en ze stuurde me een kaartje dat ze nog een keer binnen kwam wippen... (Ik legde de klemtoon anders)...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Kostelijk verhaal! Zo hoor je zelden! +1
Ik denk als jullie dat wat meer in jullie relatie hadden gedaan het nu niet je ex zou zijn geweest. Ik vind het niet normaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De vraag zou je kunnen beantwoorden als ja maar de uitleg daaronder zet dan weer mijn twijfels ik denk dat sex iets is wat je met je liefde van je leven moet delen en dat is hij / zij niet meer maar aan de andere kant wie ben ik om te oordelen wat normaal is of niet dingen die ik zou doen zou een ander misschien niet normaal vinden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1 van de 2 gaat dus vreemd en dan vraag je of dat normaal is. Wat denk jezelf? Niet normaal toch!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want dan weet je niet wat het woord "ex" betekent.

Als 1 een nieuwe relatie heeft, dan klinkt dat als hard op weg naar een nieuwe ex ....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, want als je seks met iemand wilt dan wil je niet dat die persoon je ex is, en als iemand je ex is, wil je daar geen seks mee ....

en als 1 van de 2 alweer een nieuwe relatie heeft, is het gewoon naast de pot pissen!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nope is niet normaal maar misschien wel erg veilig en lekker??
Je mag in deze ook weer niemand veroordelen. Vreemdgaan is in deze tijd de normaalste zaak van de wereld, het percentage is zo hoog dat ik af en toe denk als ik het niet doe moet mijn partner het wel doen anders kom je iet op het percentage.

Ben je beide vrijgezel, geniet van sex met je ex!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat lijkt mij de bom onder de volgende relatie. Als je beiden vrij bent, is het wel normaal. Dat je geen vaste relatie meer hebt, wil niet zeggen dat de chemie over is. Als 1 van de 2 weer een relatie heeft met een ander, is het alleen normaal als de nieuwe partner het ook weet en er mee akkoord gaat (wat niet vaak al gebeuren).
Lust en bedrog is nooit een goede combinatie voor een langdurige verbintenis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dat is heel normaal en onwijs leuk.... maar als je in een nieuwe relatie stapt zou ik je sexfantasiën richten op je nieuwe relatie.. het zou niet leuk zijn als je er achter komt dat jou nieuwe relatie nog met zijn of haar ex gaat...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als 1 van de 2 al een nieuwe relatie heeft is het NIET NORMAAL. En respectloos tegenover de andere partner.