Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland
Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Nee, je zult als mens altijd een vliegtuig nodig hebben om te kunnen vliegen.

Als je vraag is of je met die aandoening plaats kunt nemen in een vliegtuig dan is het antwoord: "Ja"
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
LOL +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je vergeet er nog een paar je kan ook vliegen met:
-Een helikopter
-Parachute
-Luchtballon
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Die min 1 is trouwens niet van mij...
Ik heb helemaal niet gestemd op dit antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@Fietser: Met een parachute kun je niet vliegen en ook met een luchtballon niet, daar zweef je mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@C4th, volgens wikipedia over vliegen: Zich door de lucht voortbewegen door een dier of machine die zwaarder is dan lucht.
Dus als ik dit letterlijk neem, is 'vallen' ook vliegen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Oh, oke...
Persoonlijk vind ik vallen niet geheel gelijk aan vliegen, maar als wiki dat zegt :) Ik zie vliegen meer als iets dat zich voortbeweegt in de lucht en waarbij je zelf sturing kunt geven aan de richting. Dat kan in parachute springen maar in beperkte mate en in ballonvaren volgens mij niet, omdat je dan afhankelijk bent van de wind.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Was ook mijn eerste associatie. :-)
Zolang jij je daarover niet teveel zorgen maakt, moet het niet zo een probleem zijn.
De aandoening is nogal stress gevoelig en je voelt je sneller misselijk of beroerd, waar je extra angsten en stress hebt. En dat begint natuurlijk al met deze vraag.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing