Moet je alle spaargeld wat je hebt afgeven aan het verzorgingstehuis ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uit deze vraag, blijkt maar weer hoe belangrijk een komma kan zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als dat zo zou zijn, zorgde ik er wel voor dat ik alles op tijd op had.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry maar ik snap de vraag niet hoort er ergens niet een komma.

Antwoorden (3)

Nee. Dat is jouw geld, niet dat van het verzorgingstehuis. Wel kan het zijn dat je een eigen bijdrage moet betalen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In onderstaande link vind je alles over de eigen bijdrage.

Spaargeld hoeft niet te worden aangesproken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee. Er wordt alleen naar je inkomsten gekeken om de eigen bijdrage vast te stellen. Maar je vermogen wordt niet meegewogen.