Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe oud moet je zijn voor een borstverkleining?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kimath
14 jaar geleden
Zonde? Als je constant met pijn rondloopt wil je echt wel een borstverkleining hoor. Ik ken een paar mensen die er superij mee waren.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee hoor, hele grote zijn ook niet mooi.
Kimath
14 jaar geleden
Superij moet superij zijn :p
Kimath
14 jaar geleden
Stomme gsm, ik wil blij typen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
4 maal is scheepsrecht :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij grote borsten gaat het vaak niet om hoe mooi het is, maar vaak hebben vrouwen/meisjes dan schouder en/of rugklachten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hoe groot zijn je borsten wel
in extreme gevallen
welke cup

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (4)

Je moet in ieder geval uitgegroeid zijn. Maar in sommige ernstige gevallen wordt zo'n operatie ook eerder gedaan. Raadpleeg je arts!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vriendin van mij was 18, toen heeft ze het gelijk gedaan..daaraan denk ik dat je 18 moet zijn..maar voor verdere stappen sowieso de arts raadplegen..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Daar staat geen exacte leeftijd voor. Een vriendin van mijn dochter was 17 en had zoveel last van haar borsten dat ze ze toen heeft laten verkleinen. Hierna was ze redelijk pijnvrij.
(Lees meer...)
jc54
14 jaar geleden
hier staat idd niet echt een vaste leeftijd voor, vriendinnetje van mij ging op der 16e van een cup G naar een grote B. je moet naar je huisarts gaan, die kan je doorverwijzen naar een goede kliniek
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Weet jij in welk zh dat was? Mijn dochter van 16 heeft een verwijzing van de dokter maar hier in Roosendaal doen ze het niet onder de 18. Nu moet ik op zoek naar een ziekenhuis die het wel doet maar ga maar eens zoeken.
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing