Mag je deet spray en zonnebrand olie tegelijk op je lichaam smeren?

hallo,

Mag je deet spray en zonnebrand olie tegelijk op je lichaam smeren?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat is maximaal aantal keren dat je beide sprays op je lichaam mag smeren op 1 dag?

Het beste antwoord

Ja, dat mag.
Eerst zonnebrand en dan deet.
Doe je het andersom valt de werking van deet weg.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Toen ik op vakantie in Suriname was deed ik het altijd, en ik leef nog steeds. Ik kreeg ook geen last van uitslag ofzo... Ik smeerde wel altijd eerst de deet en dan pas de zonnebrand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vaak staat dit wel in de bijsluiter. Anders zou ik even de huisarts contacteren.