Hebben jullie tips om groter te lijken ? Of iets wat je in je schoenen kan doe om groter te lijken ? of iets helemaal anders ? ALvast bedankt.

Ik ben een jongen van 15.5 jaar en ben 1m67 groot , wel zal ik nog volgens jullie groeien ?
->Vader: 1m76 , moeder: 1m64 , zus = 1m70 ( 20jaar ).

--> Ik wil wel alvast een beetje groter lijken , door jullie tips lukt dat misschien en zouden jullie op de vraag hierboven ook willen antwoorden ?

DANKU.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.4K

Antwoorden (7)

Je bent 15.5 en nog volop in de groei, dus maak je daar maar geen zorgen om.
Hier wat tips om langer te lijken:
1.Kies kleding in gelijke kleuren. Hierdoor lijk je lang en mager.
2. mannen kunnen langer lijken wanneer ze bijvoorbeeld een dunne riem dragen in de zelfde kleur als de broek.
3.Kies verticale motieven en details: Dunne verticale strepen, een zichtbare zoom, aparte knopen of een opvallende das.
4.Draag schoenen met een hak
5.Zorg voor een goed figuur en/of verlies gewicht. Als je dunner bent lijk je automatisch langer.
6.Draag iets op het hoofd of kam je haar omhoog.
7.Zoek vrienden die kleiner zijn :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje hier heb ik iets aan :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, + voor de laatste :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Plus voor advies nr. 7 :-))
Kimath
12 jaar geleden
Leuke tips :D
draag air max:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- ja, aangezien je 15.5 jaar ben zal je zeer waarschijnlijk nog groeien. Een jongen groeit tot maximaal zijn 21e. Maar de 2 meter zal je waarschijnlijk niet gaan halen.
- de beste tip om groter te lijken is niet door op hakken te gaan lopen ( of heb je andere specifieke interesses? ), maar het beste is om een grote uitstraling te hebben.
Kijk naar Tom Cruise, Danny Devito, Kylie Minogue, enz. enz.
Een uitstraling van "i don't give a damn" .......en niemand vind je meer klein.

Toegevoegd na 6 minuten:
+ robert downey jr: 1.68m..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goed antwoord +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dan krijg je die plus van mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ty
Extra inlegzooltjes in je schoenen. Wordt je gelijk een paar centimeter langer door :-)

Kleding met verticale strepen dragen. Slanke kleding dragen!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stoor je niet aan je lengte ik ben ook 167 en ik baal er soms ook wel van dat ik klein ben maar jij groeit teminste nog en ik niet. ik vind kleine mannen altijd wel leuk juist. ze worden vaak gezien als klein en schattig. Al je je een beetje goed kleed zal niemand op je lengte letten omdat ze je toch wel leuk vinden zoals je bent.!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
shoe lifts?
Ze gaan ook goed bij sneakers.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Westernlaarzen met hakken.