Wat bereik je met 100 push ups per dag?

Ik ben van plan om iedere dag 100 push ups te doen in mijn kamer wat kan je daarmee bereiken omdat wil niet dat het allemaal weg gegooid moeite is Gewoon in de avond omdat ik spieren wil opbouwen

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Vrij weinig. Mensen overschatten rustig aan doen. Als je heel veel push ups achter elkaar doet, betekent dat je spieren heel veel belast worden. Dit heeft als gevolg dat je je spieren of verkeerd traint, of dat je gewoon bijna geen effect ziet (spieren groeien met rust, niet alleen met trainen). Als ik jou was zou ik dus gewoon rustig beginnen. 3 sets van 15 per keer op een avond is echt al meer dan genoeg. Als je merkt dat het te makkelijk gaat, kan je 3 sets van 20 en uiteindelijk 30 doen. Wil je daarna verder? Sportschool. Simpel als dat. Daar kan je namelijk je spier in een groter geheel trainen, waardoor het beter groeit. Ook heb je professionele mensen die je tips kunnen geven en er zo voor zorgen dat je jezelf niet overbelast.

na een jaar ben je misschien wel een bodybuilder

Als je een goede inzet ervoor hebt, bereik je er erg veel mee. Je begint met 100 push ups per dag, en naarmate de tijd ga je steeds meer willen doen, 150, 200, en ineens ben je in de sportschool te vinden. Push ups is een goede basis.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100