Wie weet wat er goed helpt tegen opvliegers afgezien de pil? Heb dr Vogel al geprobeerd maar kan niet zeggen dat eigenlijk zo helpt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, dat verbaast me niks dat dat niet help. Dr. Vogel = Kwakzalf. Maar als je het écht gelooft, kun je er misschien toch iets van waarnemen. Het spul blijft tenslotte verkopen.....

Het beste antwoord

Ik gebruik Physiogine, 2 maal per week, voorgeschreven door mijn homeopatische huisarts(normaal zou hij dus ook dr Vogel voorschrijven) maar hij zei dat hij dit ook een heel goed werkend middel vond, met weinig risico's.
Gebruik het nu 3 weken en het helpt heel erg goed!
Succes en sterkte met die vervelende opvliegers!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik heb verschillende alternatieve middelen gebruikt, maar niets hielp. Daarom laat ik de natuur zijn gang maar gaan, je zal er toch doorheen moeten. En uiteindelijk zullen de overgangsverschijnselen toch wel minder worden dan voorheen. Dat merk ik nu al.
Deze vraag is al eerder gesteld:

http://www.goeievraag.nl/vraag/middel-dames-gebruikt-overgang.14125