Mijn vriend zweet heel erg tijdens de seks wat kan hij hier het beste tegen doen?

Hij zweet over het algemeen al best veel maar tijdens de seks is het bed gewoon helemaal zijknat. wat kan hij het beste hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
14.6K

Antwoorden (4)

Zweten tijdens de seks is normaal, dat is een teken dat je lekker bezig bent lijkt me zo!
Als je er last van hebt zou je een handdoek op het bed kunnen leggen.
Als hij niet zo fris ruikt, kun je vragen of hij wat vaker (of een andere) deo wil gebruiken. Maar tijdens de seks zweet je vaak over heel je lichaam, en dit ' verse' zweet heeft doorgaans geen geur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is er een medische reden waarom je vriend zoveel zweet? Zo ja dan moet hij daar iets aan doen.

Tijdens de seks valt er weinig aan te veranderd.

Je kunt op een handdoek gaan liggen zodat in ieder geval het bed niet zeiknat wordt. Maar dat is niet echt romantisch of geil als je dit iedere keer moet doen en dat zal zijn zelfvertrouwen niet ten goede komen.

Zoek naar de oorzaak van het probleem en niet naar tijdelijke "oplossingen"

Heel veel succes ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
- Kies een positie waarbij jij dominant bent en dus het meeste beweegt
- Langzame seks
- Seks buiten het bed
- Orale seks
- Een raam openzetten

En anders gewoon een handoek eronder leggen en na afloop douchen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jouw het werk laten doen .)))

ff serieus .

het is voor een man /vrouw( ook) best hard werken in bed
.
erg zweten kan hij niks aan doen , hij geeft zich helemaal .

als hij het zelf geen probleem vindt ,zou ik dat ook niet van hem gaan vragen om hier ietstegen te doen.

blijf genieten !