Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Is haar op mijn borsten normaal?

Ik ben een meisje en ik heb allemaal zwarte haartjes rond mijn tepel, ik vroeg me dus af of iedereen dit heeft en dus normaal is ik voel me hier nogal onzeker over :s alvast bedankt ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wees niet bang, dat is heel normaal. Iedere vrouw heeft ook wel wat mannelijke hormonen en dat merk je dan bijv. aan dit soort dingen. Wel lastig te verwijderen omdat het zo'n gevoelige plek is. Als het er niet heel veel zijn kun je ze epileren. Gewoon met een pincetje één voor één uittrekken. Niet gaan scheren, want dan krijg je stoppels.
En voel je niet onzeker, de meeste vrouwen hebben dit wel in meer of mindere mate.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Niet iedereen heeft het maar het is wel normaal als je het hebt. Als het er niet zo veel zijn en je vindt het lelijk, kun je ze er met een pincet uittrekken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja,bijna iedereen heeft ze!

En als je nog ouder wordt,..tja wat zal ik zeggen....afijn misschien begrijp je me al zonder dat ik je hoef te vertellen dat er dan nog meer haar gaat groeien op plaatsten waar je het niet wil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hihi ;)

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding