Nee helaas niet. Er zijn vele middelen op de markt ook tegen kaalheid. Maar helpen doen ze helaas niet. Al zullen de fabrikanten anders beweren :) accepteren, haar verf of een bepaald soort kleurshampoo (speciaal voor grijs haar)zijn de enige opties. Groetjes van een ervarinsdeskundige :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het beste is zorgen dat je optimaal in je vel steekt en stress is een van de belangrijkste factoren waardoor we verouderen. Stress is onvermijdelijk in het leven maar je kunt er wel aan werken die zo snel mogelijk weer kwijt te raken.
Veel mensen hebben baat bij mindfulness en ontspanningsoefeningen of yoga.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan het verouderingsproces niet stoppen helaas. Tegenwoordig kan je wel haar laten groeien waar je kaal wordt maar de verkleuring zal blijven. Je kan ook natuurlijke verf middelen bijvoorbeeld henna kopen om zo toch nog die jonge uitstraling te hebben. Maar je jong voelen zit van binnen en komt niet uit een potje:-)