Mijn man heeft prostaatkanker zonder uitzaaiingen. Kan je hier dood aan gaan? Hij is 78.

Zijn PSA is 27. En hij krijgt 35 bestralingen en hormoonbehandeling. Wat is zijn overlevingskans?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Dit moet u met uw oncoloog bespreken. Alle gevallen zijn anders. Toegevoegd na 4 minuten: Ik begrijp uw dilemma, maar dit is tevens ook geen eerlijke vraag naar de gemiddelde GVer toe. Wij kunnen echt niet voorspellen welke wending deze ziekte zal nemen. De PSA kan over een maand veel hoger zijn. Of juist dalen. De normale waarde is ca. tussen 3-6.

Bronnen:
Mijn vader is eraan gestorven. Heb veel...

Met uitzaaiingen ga je er mogelijk dood aan..die zijn er nu niet volgens je vraagstelling..echter, gezien de leeftijd is de kans groot dat uw man in de toekomst gaat sterven met kanker, niet aan de kanker (zoals zovelen die al op leeftijd zijn).

mijn vader is 83, hij kreeg dezelfde diagnose 5 jaar geleden. na bestralingen en hormoonbehandelingen is hij 100% genezen verklaard. hij had ook geen uitzaaiingen, dus er is hoop. sterkte

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100