Waar staan de letters DC voor als je het hebt over Lucide dromen?

Ik ben namelijk sinds kort in aanraking gekomen met lucide dromen en op veel sites hebben mensen het over een ontmoeting met een DC. Is dit een bepaalde persoon in je droomwereld of iets dergelijks?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Okee, ik dacht al zoiets maar wist niet wat deze letters betekenden. Bedankt

Antwoorden (1)

Dat staat voor Dream Character: een persoon, dier of ding, die je in je droom tegenkomt.