Ik werk zelf bij een zwembad en als het onweert sluiten we alleen het buitengedeelte af.
Dit zit wel vast aan het binnenzwembad, het is een uitzwem zegmaar.

Het binnenbad blijft dus gewoon open
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mensen hoeven dan niet het water te verlaten maar moeten wel naar binnen zwemmen daar het buitengedeelte gesloten zal worden.

Toegevoegd na 1 minuut:
Binnen kan de pret dus gewoon doorgaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sommige baden sluiten ook het binnenbad als het vastzit aan het buitenbad.... als de bliksem inslaat in dat in verbinding-staande buitenbad.... dan wordt je alsnog geroosterd. Lijkt me dus wel zo veilig om het zekere voor het onzekere te nemen.

Het hangt denk ik ook een beetje er van af of het onweer direct boven het zwembad hangt, of dat er alleen een donderklap te horen is.