Is watermeloen een goede optie om te eten als je wilt afvallen en is het erg dat ik er best veel van heb gegeten?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het gaat eten dan moet je niet teveel achter elkaar eten en het moet niet ijskoud zijn anders word je er ziek van
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon lekker genieten van die watermeloen, zeker met dit weer, en je niet te druk maken.

Het beste antwoord

Watermeloen bestaat, hoe kan het ook anders, voor het overgrote deel uit water. Het is gezond en je moet er veel van eten wil je daar dik van worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Watermeloen is een bom van vitamine, maar eet er niet te veel van! Eet watermeloen als je ''2 stuks fruit'', dus een kwart watermeloen is prima. Vooral in dit warme zomerweer is watermeloen ook een lekkere dorstlesser+verfrisser!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, het is niet erg als je veel watermeloen eet.
Meloen bevat vele gezonde voedingsstoffen en wanneer je probeert af te vallen is het een uitstekende aanvulling op je dieet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Watermeloen zit veel vocht in en je raakt er ook vol van dus het is wel goed om te eten ik weet alleen niet of er veel calorieën inzitten maar wel vocht en dat is goed succes met afvallen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In 100 gram watermeloen zit 36 calorieën
dus oneindig veel eten is niet goed voor je dieet.