Wat zijn de betekenissen van de vingers duim, wijsvinger, middelvinger, ringvinger en pink als je ze apart opsteekt?

Elke vinger heeft een betekenis als je deze opsteekt.
Je moet met de duim de andere drie vingers vasthouden om de ringvinger op te kunnen steken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.4K

Het beste antwoord

Duim is Oké. Wijsvinger is wijzen of mag ik iets vragen Middenvinger is Fuck-off Ringvinger is ook fuck-off maar durf niet zo openbaar te doen. Pink is je zal wel een klein piemeltje hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

De pink gebruiken ze als: broodmager.
Trouwens mijn ringvinger kan ik gewoon opsteken. Ben gitarist, misschien komt dat daardoor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij lukt het wel in de ene hand maar niet in de andere hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan dat ook niet! Dan gaat mijn pink automatisch mee, haha.
Duim opsteken betekent goed gedaan.
Wijsvinger opsteken betekent 1
Middelvinger opsteken betekent wat ben jij een plurk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pink. Betekend dat je een kleine lul heb:$( dit is btw een serieus andwoord)
Duim is goed
Ringvinger heeft volgensmij geen betekenis:p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Duim is ook "ik wil een lift". Wijsvinger is ook "pas op hè".
12 jaar geleden
Ringvinger wordt in meiden films vaak ook gebruikt om aan te tonen dat iemand ten huwelijk is gevraagd. Dan komen ze bij hun vriendinnen aan en dan steken ze hun ringvinger op met een diamanten ring eraan en dan is het
'aaaaaaaaaaaaaah!!!'