Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik snel de rood Heid van me gezicht af? (blozen)

Vaak als ik word aangesproken word ik helemaal rood. Ik ben niet verlegen. Hoe kan ik er voor zorgen dat de rood Heid snel weg trekt??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
583

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze vraag stellen is al verkeerd.

Ik had/heb exact hetzelfde. Niet verlegen, maar toch blozen als je onverwacht word aangesproken. Soms ook als je in je eentje bent en ergens ineens van opschrikt. Soms halverwege een gesprek.

bij mij begon het rond mijn 14e en is het nu op mijn 17e eigenlijk helemaal weg. Wat hielp was dat ik op een gegeven moment zoiets had van : Och, wat zal het ook. Ik praat gewoon door, of mijn wangen nou wel of niet rood zijn. En vervolgens ging alles prima

Ook is het zo dat je vaak denkt dat je rood word (je denkt het gevoel te herkennen) maar je word helemaal niet rood. Niemand ziet wat aan je, maar toch zit je jezelf gek te maken.

Succes ermee. Een onverschillige houding tegenover het rood worden is het enige wat werkt. En terecht, want het stelt niets voor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Super dankjewel! hier heb ik wat aan!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding