Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik ben 13. En als ik met mn handen door mijn haar kam komen er elke keer 1-4 haren mee. Is dit normaal?

of heb ik nu last van echte haaruitval? ik heb wel last van stress. maar wat kan ik er tegen doen als dit abnormaal is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Wees gerust, het is normaal. Een mens verliest gemiddeld per dag 100 haren, pas als het veel meer wordt spreek je van haaruitval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk dat dat heel normaal is!!
ik ben 15 en ik heb ook dat er telkens een heleboel haren mee gaan.
anders zijn we allebei raar..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het zelf ook hoor, het is gewoon heel erg normaal want een mens verliest 100 haren per dag zoals hiervoor ook al gezegd wordt. Ik denk zelfs dat je raar bent als je helemaal nooit haren verliest!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor dit is heel normaal. Ik had het ook gehad. Het gaat op den duur wel over!! Ik ben 14 jaar en ik heb het vorig jaar ook een paar maanden gehad en toen had ik er geen last meer van. Kijk de film als je spul wil hebben tegen haar uitval! Het is heel goed spul. Ik zweer het je!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding