Hoe lang duurt Spierpijn bij Griep?

Ik heb sinds vrijdag spierpijn, ik dacht eerst waar komt het vandaan Zondag voelde ik me opeens heel ziek, rillingen, had koorts. De griep dus.

De spierpijn is het ergst, ik kan er niet van slapen, zit vooral in mijn benen. Paracetamol en iprobrofen helpen maar even. Koorts is sinds gisteren gezakt, heb alleen verhoging.

Ik heb vaak de griep gehad maar nooit met zo een hevige spierpijn.

Is dit normaal, kan ik er iets tegen doen en wanneer gaat dit weg?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.3K

Het beste antwoord

Voor een goede griep staat minimaal twee weken. Dus verwacht neit dat je er binnen een dag vanaf bent. Het schijn tte heersen. Ik hoor diverse collega's familie en zelfs partner ook over die klachten. Rust goed uit dat is belangrijk. Je lichaam is druk aan het herstellen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

pierpijn en hoofdpijn?
Hoofdpijn en spierpijn behoren ook tot de eerste verschijnselen van griep. Spierpijn kan optreden in bijvoorbeeld armen, benen en de rug. De ernst van de spierpijn en hoofdpijn hangt samen met de hoogte van de koorts. Als de koorts zakt nemen deze verschijnselen ook af.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behalve de ibuprofen en paracetamol kan je er zelf weinig tegen doen. De enige remedie tegen griep voor wat je zelf kunt doen is goed uitzieken.