Blijven drugssporen op je handen ook als je ze wast?

Stel je hebt bijvoorbeeld drugs aangeraakt zonder dat je het door hebt en als je je handen wast zijn de sporen dan gelijk weg van je handen?

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
5.2K

Antwoorden (2)

Volgens quest blijven ze aan je vingers kleven.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat is bij cocaine maar bij wiet bijvoorbeeld. Blijft dat op je handen zitten als je ze wast?
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Meer informatie dan dit kon ik niet vinden, ik denk niet dat je een meer concrete antwoord gaat vinden dan de antwoord van SimonV
Nee, sterker nog, er kunnen drugssporen na het wassen blijven zitten zonder dat je drugs echt hebt aangeraakt.
Meer dan één op de tien mensen blijken sporen van drugs op hun handen te hebben. Aan de hand van gevoelige analyses van de chemische samenstelling van zweet konden onderzoekers het verschil zien tussen degenen die direct waren blootgesteld aan heroïne en cocaïne en degenen die er indirect mee in aanraking waren gekomen.