Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg je langere "vaste" nagels? (meer roze, minder wit)

Ik heb nooit nagel gebeten, maar al een lange tijd is het witte bovenste deel van mijn nagel vrij lang; al na 2/3 van de nagel wordt het wit. Ik heb géén lange nagels. Hoe kan het roze weer vastgroeien?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
12K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Ik zou maar even bij de dokter langs gaan om dit te naderonderzoeken want dan kunnen ze je misschien wel tips geven maar volgens mij is dat wel binnen een paar maanden wel meer, zoniet dan is het verstandig om langs de dokter te gaan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt (helaas) korte nagelbedden. Ik weet niet of je veel onder je nagels peutert, om te schoon te maken ofzo, maar probeer dat niet meer te doen. Dan heb je kans dat je nagelbedden wat langer worden na verloop van tijd. En kijk verder eens op "nagelbedden" op Google. Daar kan je een heleboel informatie vinden hierover. Suc6.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Knip je je nagels niet te kort?
Mijn broer heeft dat ook, puur omdat ie ze steeds extreem kort afknipt, iedere keer als hij nog maar een wit randje heeft gaat het er af.. even lekker lang laten groeien, heb je zwakke nagels doe er dan iets van doorzichtige nagellak die verstevigd, zodat ze blijven groeien en niet afbreken.
Houd je niet van lange nagels laat het dan in ieder geval tot aan de bovenkant van je vingers groeien, draai je je hand om en je ziet nagel, knip het er dn pas af..
Het duurt wel een aantal maanden voor dat het goed resultaat heeft, maar het is de moeite waard denk ik zo!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt gewoon een kort nagelbed en daar is niks aan te doen. Je kunt het camoufleren met een leuk nagellakje.Ben bang dat er verder niks aan te doen is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb wel jarenlang op m'n nagels gebeten, en nu nogsteeds wel eens per ongeluk :( Maar nu ik een tijdje niet bijt, wordt het nagelbed weer wat langer. Misschien maak jij he nagels wel erg goed schoon, zoals hierboven ook al werd gedacht. Maar elke keer als je je nagels aan de onderzijde schoonmaakt, met een nagelvijl .o.d. maak je het nagelbed weer een beetje los. En inderdaad, van de nagels heel kort knippen blijft je nagelbed ook kort. Succes met je nagels.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding