Is er een manier om gewoon zomaar uit het niets te niezen?

Ik vind het een lekker gevoel, en voorral als ik kriebel in mijn neus heb.

Werkt het bij bepaalde kruiden ofso?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.6K

Het beste antwoord

Met stevig wc-papier of een dunne zakdoek. Hiervan maak je een hoekje nat en dat rol je op tot het heel dun is.

Dit opgerolde gedeelte zo ver mogelijk naar binnen in je neus steken en voorzichtig heen en weer bewegen.

Ook kun je proberen om het niezen op te wekken met trillingen van bijvoorbeeld een elektrische tandenborstel.

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??OK??? lekker met je tandenborstel in je neus en dan 's avonds weer lekker je tanden mee poetsen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wel even het borsteltje verwijderen!

Andere antwoorden (3)

Snuif wat witte peper op. Gegarandeerd succes!

Toegevoegd na 40 seconden:
Wel de gemalen versie natuurlijk :-)))
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tja, als je de richtlijnen niet opvolgt geef ik geen garantie!
;-)
Tegen de zon in kijken helpt bij sommige mensen.
Of aan een peperbusje ruiken.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegen de zon in kijken is gevaarlijk voor het netvlies, daar zou ik mee uitkijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vel licht dan. werkt bij mij uitstekend. Kijk ook nooit direct tegen de zon maar er altijd naast.
Kimath
12 jaar geleden
Ik bedoel ook niet recht en langdurig in de zon kijken. Met de ogen dichtgeknepen naar een felle lamp of beetje richting de zon werkt ook al.
In het licht kijken, een pincet pakken, en een haartje uit je neus trekken.
Gegarandeerd niezen!