Is volgens Allah de Ouija-bord het werk van de duivel of heeft het daarvan iets te maken en mag het niet?

Omg ik heb het 1 keer gespeelt... :S

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Blijf er maar bij weg. Of je nou gelooft in geesten of niet, je wilt er niet mee spelen. Er zijn verhalen van mensen die zelfmoord hebben gepleegd na het spelen met zo'n bord. Hetzelfde geld voor glaasje draaien. Niet doen!

Of het het werk van de duivel is weet ik niet want ik weet niet of er wel zoiets als een duivel bestaat. Maar het is dom en geestelijk gezien ongezond je met dergelijke flauwekul als een ouija bord bezig te houden en Allah zeker niet welgevallig. Niet meer aan beginnen dus.

Het valt volgens mij onder magie en dat mag niet van de Islam. Bovendien zijn er rond dwalende geesten volgens de Islam voor zover ik weet. Wel zijn er entiteiten zoals Djinns. Die wil je niet oproepen, want daar zitten ook slechte tussen. Bovendien zijn er veel mensen "gek" geworden van dit spel. Het is gevaarlijk. Speel het niet (meer).

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100