Hoeveel push ups en crunches enzo?

Ik ben 15 jaar en zou graag wat meer spieren kweken.
Ik heb ook een buikje dus die wil ik eerst graag weg hebben. Door welke oefeningen kan ik dit het beste doen? En hoeveel setjes van hoeveel? Hardlopen gaat helaas niet vanwege een blessure dus die optie valt af.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Juiste voeding is ook belangrijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door push ups en crunches val je volgensmij niet af
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een ipod/iphone hebt dan zou ik de app 100 pushups downloaden dit is een goed trainingsprogramma die zegt hoeveel pushups je om de dag moet doen. Ik doe dit al een tijdje en vanaf het begin merk je dat je sterke, voelbare, spieren krijgt. Als je dit niet hebt zou ik OM de dag 20 sit ups en 5 keer 3 pushups doen en dat per dag met het aantal vermeerderen. Veel suc6

Antwoorden (2)

Nou ja in ieder geval heeeeel veeel buikspier oefeningen doen dus.: Opdrukken en Gewichtheffen (Gewichtheffen voor echte spierballen)
of ga naar een sport klas ofzoo daar kan je ook veel meer van leren en je word er ook nog dunner enzo van!
en eet gezond natuurlijk!
Asjeeblieft voor de Tip!!! :}} :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een fitness abbo nemen dan kun je wanneer je maar wilt even lekker fitnessen.