Zwelt een tampon op in wet zwembad tijdens het dragen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En na t zwemmen meteen een nieuwe inbrengen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eehm weet ik veel

Antwoorden (5)

Nee, ik geloof niet. Probeer een bad te nemen en test het. Ik geloof dat de vagina wel goed sluit en er dus geen water opgezogen word.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij is dat nog nooit gebeurt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee, gelukkig niet.
je kunt gewoon zwemmen met de tampon in.
wel raadzaam een schone in te doen voor het bad
en tijdens zware dagen van de menstruatie oppassen voor doorlekken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Navraag bij mijn dochter, leert mij dat als de tampon goed is ingebracht, de schaamlippen sluiten en er dus geen water van buitenaf in kan komen.
jc54
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha, jou dochter is wel open dat ze dat soort informatie met haar vader deelt.
jc54
13 jaar geleden
Ik heb altijd een heel open relatie met mijn beide dochters gehad, over alles. Van problemen op school, tot seksuele voorlichting en problemen met hun vriendjes.
Ik prijs mezelf gelukkig met mijn meiden...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook ik ben blij met die openheid
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is ook goed hoor, die openheid.
Ik zou me alleen niet kunnen voorstellen dat ik daar open met mijn vader over praatte.
Een vagina is geen holle buis, maar heeft een spierwand die dicht zit en uiteenwijkt als je iets inbrengt. Als je een tampon ver genoeg inbrengt dan sluit de wand weer van de ingang van je vagina en de tampon. Daarom zal de tampon nauwelijks zwembadwater opnemen.
Verwissel voor en na het zwemmen de tampon. Je kunt het touwtje wat korter knippen om een uithangend touwtje langs je broekje te voorkomen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok bedankt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
maar toch zou ik liever het touwtje niet te kort knippen, kijk hiermee uit;)