Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kom ik van miin ipodverslaving af?

Elke avond lig ik in bed, en zoek dan naar de meest nutteloze dingeb, bv de beste laptop, het beste fototoestel enz.
Soms zelfs tot 2 uur 's nachts als ik de volgende dag om 6 uur op moet.
Ook kijk ik dan voortdurend op hyves/linkedin/twitter.
Hoe kom ik hier vanaf, op de een of andere manier pak ik altikd weer mijn ipod omdat ik bijv mijn rooster nog moet kijken, of mijn mail, of ik pak hem gewoon omdat ik anders slecht in slaap val.
Hoe kom ik hier vanaf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
520

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Savonds bij het naar boven gaan/naar bed gaan. afgeven aan een gezinslid? Beneden neerleggen? Streng zijn op jezelf...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Rampzalig he, ik had ook al in bed willen liggen en zit nog achter mijn pc

Ik zou in dit geval toch zeggen: het ding NIET meenemen naar je slaapkamer, rooster van te voren opzoeken en dan uitzetten en niet meer aan tot de volgende ochtend.

Je kunt een straf verzinnen voor jezelf als je hem dan toch pakt maar de ellende is dat ik me afvraag of je het daar echt door laat.

Maar als je bijv als straf neemt dat je 20 minuten moet hardlopen als je hem pakt, heb je wel een strak lijf en een bere conditie over een tijdje
(Lees meer...)
amigo
12 jaar geleden
Gooi je ipod met een wijde boog in een gracht en koop een nokia 3310 en een papieren agenda.
Als je het licht op je kamer uitdoet valt er niets meer te zien en denk dan goed na over je toekomst.
Het doet wel even pijn maar na een paar weken ben je er wel aan gewend.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry milieufreaks, maar soms is een mensenleven belangrijker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedenk even dat de mensen die je berichtjes zouden kunnen sturen toch allang op bed liggen en de rest kan wachten tot morgen.
(Lees meer...)
12 jaar geleden
haal alle apps van je ipod af dan raak je zo van je verslaving af want dan is er niks meer aan ;p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wellicht is a yellow Hobbit een hulp. Vind een partner die het kan waarderen om zoveel aandacht te krijgen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding