Ik heb zo irritant water in mijn oor van na het zwemmen. Wat kan ik hieraan doen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (6)

Er zijn oordopjes in verschillende soorten en maten aan te schaffen.

Ik zelf heb van die siliconendopjes van de drogist. Deze kun je in je oor drukken, ze nemen de vorm van de holte aan.
Na het zwemmen haal je ze weer uit en geen last meer van water in de oren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beter voorkomen dan genezen +!
Misschien bij de huisarts de oren eens uit laten spuiten. Het kan best zijn dat er een druppel water achter een oorprop blijft hangen. Als je zeker een dag last blijft houden van dat water, bel dan even naar je huisarts, want dat moet er zeker uit. Straks krijg je nog een oorontsteking!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met je hoofd schudden, en dan je oor waar water in zit naar beneden toe. Dat helpt bij mij iig wel altijd.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hou een fohn tegen je hoor todat i opdroogt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf oordopjes laten maken, dit kan bij veel gehoorspecialisten. Er is ook een kneedbaar spulletje te krijgen, bij drogist, deze kan je eenmalig gebruiken maar werken prima.

Ik ga gewoon met mijn oor op een kussen liggen tot het weg is. Oorontsteking is nog naarder!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mijn vader had dit ook altijd vroeger. Hij deed altijd een watje met vaseline in zijn oor. Werkte prima!