Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoeveel Hasj nodig om high te worden?

Goedendag,

Sinds een jaar heb ben ik voor het eerst gaan experimenteren met wiet. Nu vind ik wiet altijd lastig te doseren omdat bij mij erg veel verschil zit wat voor wiet ik rook. Maar meestal heb ik mij gewenste effect na zo'n 0,7 gram. Nu rook ik dit puur via een pijpje.

Echter ben ik nu benieuwd naar Hasj en wil ik dit eens proberen. Echter weet ik niet hoeveel ik hiervoor nodig heb omdat het THC een stuk hoger is. Heeft iemand een idee?

een jaar geleden
2.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Volgens onderzoekers naar drugsbeleid is een gemiddelde joint gevuld met 0,32 gram cannabis.

Dit betekent dat je ongeveer drie jointjes rolt met een gram wiet. Afhankelijk van de hoeveelheid THC en je tolerantie, is het mogelijk zes keer high te worden met drie joints.
(Lees meer...)
een jaar geleden
Tja, ligt aan het soort hasj, en hoeveel kan je hebben om lekker high te worden en niet supersuper knetter stoned. Een blonde maroc vind ik lekker. Beetje in een klein vloeitje maakt mij lekker high, maar verschilt per persoon. Blowze....
(Lees meer...)
een jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding