Welke shagmerken hebben een vergoeding als er een tak in het pakje zit langer dan de breedte van je vloeitje?

een vriend van mij had een tak in z'n pakje shag zitten die langer dan de breedte van zijn vloeitje was, toen heeft ie de tak en het pakje opgestuurd en kreeg hij een nieuw pakje teruggestuurd als schadevergoeding, omdat ze goede kwaliteit willen. Welke merken shag hebben deze schadevergoeding allemaal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
17.4K

Antwoorden (3)

Als je een klacht indient bij het bedrijf, dan is er een kans
op een vergoeding, en zeker als dat takje schade heeft
veroorzaakt aan b.v de kleding ( vonken op kleding )
maar je zal het wel moeten bewijzen.
Ik denk dat de duurdere merken shag je klacht sneller
willen oplossen.
Dat tak(je) in de shag wat in je vraag staat, dat is een
nerf (stengel) van de tabaksplant die niet goed fijngesneden is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit verhaal gaat al tientallen jaren (overigens: breder dan de _lengte_ van je vloeitje), en er is geen regel voor. Maar ik kan me indenken dat een fabrikant toch een pakje opstuurt als je zo'n nerf (dat is het meestal) naar ze stuurt - je hebt er echter geen recht op.
Dus kom je zoiets tegen probeer het gerust, maar het kan ook zijn dat je alleen een briefje met een soort excuus krijgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Pffft dat deed van nelle vroeger ... toen was ik nog jong