Waar staat de droom dat je helemaal zelfstandig vanuit je zelf kan vliegen symbool voor?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

Vliegen staat voor onbeperkte vrijheid.

Voelt heerlijk he.. ik kan ook zo goed vliegen (in zwemslag)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klopt, komt heel vaak voor dat men zwemslagen maakt in de slaap tijdens het vliegen, jij spreekt uit ervaring.. +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja dat is bij mij ook, al van begin af aan dat ik vliegdromen heb.
+1

Andere antwoorden (3)

Voor heel veel fantasie.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je droomt dat je kunt vliegen is dat werkelijk zo... Het kan zijn dat je herinnert dat je op afstemming kunt zijn waar je wilt zijn, dit is astraal namelijk zo... En sommige mensen kunnen zich zaken herinneren die ze niet met het lichaam meegemaakt hebben... In een droom kun je voelen dat je vliegt en dat kan ook werkelijk zo zijn... als je een mens kunt zien als een auto en een chauffeur, dan is het goed mogelijk dat de chauffeur op afstemming vliegt en dat die herinnering doorsijpelt in je dagdagelijkse bewustzijn...

Dus het hoeft geen symbool van vrijheid te zijn, maar kan wel degelijk berusten op een werkelijke ervaring... Ik spreek hier vanuit mijn eigen ervaring, ik heb dat meerdere malen zo ervaren, vandaar...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit staat inderdaad voor vrijheid en niet te vergeten "overzien", maar dat hangt weer af hoe je droom verloopt....niet onbelangrijk trouwens!!