mijn verstandskies zit los, valt ie nu vanzelf uit of kan ik beter naar tandarts gaan?

Toegevoegd na 10 uur:
ik heb er geen last van alleen als ik ermee kauw, als ik hem aanraak beweegt ie,

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Gebit
7.1K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
heb je er last van?
hoe los is los?

Het beste antwoord

Je kunt met zoiets hoe dan ook beter naar de tandarts gaan. Die kan die kies namelijk ZIEN.

Toegevoegd na 1 dag:
Aanvulling: Die tandarts kan ook VOELEN hoeveel die kies beweegt.
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Naar de tandarts! Aangezien hij al wat los zit zou ik geen risico nemen dat hij misschien gaat ontsteken doordat er etensresten in achterblijven. Verstandskiezen kunnen nare problemen veroorzaken.