Zijn de frikandellen in de frikandelbroodjes in de supermarkt wel goed gaar?

Ik heb gehoord dat de frikandellen in frikandelbroodjes niet goed gaar zijn en dat je eigenlijk een rouwe frikandel eet

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Het kan best zijn dat die frikandellen een beetje rauw zijn. Al lijkt mij dat zeer onlogisch aangezien frikandellen niet zo uit een beest is gehaalt, maar echt met machines uit verschillende soorten voeding aan elkaar gedrukt. Maargoed, misschien op een andere manier gemaakt, en de binnenkant niet helemaal gaar. Dat verschilt natuurlijk ook weer per supermarkt. Je moet er geen zorgen over maken. Als jij ze lekker vind gewoon eten. Een gezond mens kan heus wel een beetje rauwe frikandel eten.

Frikandellen zijn nooit rauw. Ze zijn altijd al voorbewerkt in de fabriek. Je kunt ze dus gewoon koud eten, maar of het lekker is.....

Ja hoor die zijn gewoon goed gaar. Alleen is de smaak gewoon anders als een frikandel uit het frituurvet. De frikandellen in zo n broodje worden gaar gestoomd en dus niet gebakken.

Ja hoor ik heb ze al een aantal keer gegeten en die waren goed

Werk in een supermarkt en kan je vertellen dat als ze niet goed gebakken worden ze idd nog rauw vanbinnen kunnen zijn. Dat komt dan omdat ze van te voren niet ontdooid zijn. Maar als ze gewoon ontdooid zijn en dan gebakken worden, ongeveer 25 minuten op 240 graden zijn ze gewoon gaar hoor.

Fikandellen zijn gemaakt van vlees wat al gaar is, dus rauw zijn ze niet. Even opwarmen is dus eigenlijk al genoeg (voor de smaak)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100