Wat moet je doen als je enkel overbelast is ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe weet je dat?Van de dokter,die zal je dan toch ook hebben gezegd hoe te handelen.

Antwoorden (4)

1 woord : RUST
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoef je het dan niet in te tapen of iets ?
Wanneer het kan, je rust nemen en dan met je been omhoog gaan zitten.
Stevige schoenen aan.
En koelen met ijs wil ook nog helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je enkel overbelast is door bepaalde bewegingen, dan zou de deze bewegingen maar beter even niet moeten doen.
Geef je enkel steun door een strak rekverband om je enkel te doen en draag stevige schoenen.
In beweging blijven is soms beter dan complete rust.
Maar forceer dan niets, probeer zo te lopen, dat je het minste pijn voelt en rust af en toe.
Je voelt dan vanzelf waar de grens ligt, gaat het goed en wordt de pijn niet erger, beweeg dan elke dag iets meer.
is de pijn duidelijk minder, probeer het dan zonder je rekverband.
Insmeren met de zalf Traumeel ( reformwinkel) versnelt meestal het genezingsproces.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nog meer belasten