hoe lang mogen je nagels zijn in de horeca?

ik werk in de horeca nu ben ik gek op lange nagels en heb nu kunst nagels ik volg hier bij ook een cursus steeds heeft de docent er over dat ze te lang zijn maar ik vind dit wel mee vallen maar wat is een goeie lengte?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
14.2K

Het beste antwoord

KOrt. En wel zo kort, dat er niks onder of tussen kan blijven zitten, dus dat er een wit randje meer te zien is. Dat betekent vrijwel dagelijks knippen. Sorry, maar het is niet anders. Alleen kunstnagels in je vrije tijd dus, want dat zijn ECHT smeerhaarden, sorry dat ik het zeg. Niet alleen onder de nagel maar ook onder de minimale gleufjes aan de zijkanten blijft vuil hangen.

gelukkig hechten kunstnagels het best en mooist op goed korte nagels. En ach, ze vallen vanzelf weer af.

Dat JIJ ze kort genoeg vindt, wil niet zeggen dat ze kort genoeg ZIJN. Je hoeft daar met je baas / cursusleider ook echt geen discussie over aan te gaan ; zichtbaar wit is te lang. Punt. Wil je ECHT geen korte nagels, ga dan niet in de horeca werken.

Toegevoegd na 34 seconden:
Tweede regel weer een letter weggevallen : dat er GEEN wit randje meer te zien is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel goed antwoord van Marleen +
Waarom een min, is de zoveelste raadsel van GV... Wel een aanvulling: er is geen minimale lengte, zolang de nagels geen bron van verontreiniging zijn. Zoals iemand anders schreef, als je werk in de Horeca altijd en met 100% zekerheid beperkt blijft tot het schenken van drank of achter de kassa, dan heb je wat meer flexibiliteit, maar eerlijk is eerlijk: het ziet niet uit als je in de Horeca werkt. Het dragen van kunstnagels is absoluut uit den boze onder werktijd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lijkt me evident dat als de docent er over klaagt, het een probleem is. En ze niet drankjes inschenkt aan de bar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
I rest my case...

Andere antwoorden (2)

Ze moeten kort geknipt voor de hygiene.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat ligt eraan in wat voor horeca jr werkt.Als je achter de bar staat dan maakt het niet uit.Want dan schenk je alleen maar drinken in.