Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ongezond geleeft zie beneden voor meer details

ik heb jaren lang niet goed gezond geleeft zoals ongelovelijk laat slapen slecht eten etc.maar nu ben ik 22 en probeer gezond te leven, alleen ik ben nu 170 ongeveer terwijl mijn broers 175 en 180 zijn ik merk dat ik niet meer verder bent gegroeid toen ik slecht gingen leven in mijn verleden tijd en mijn polsen zijn nu ook echt dun alleen ik heb ook gefitnest op mijn 17e was wel breed geworden alleen omdat ik nog in groei was had ik niet dikke botten zoals mijn pols benen en schouders.. maar ik gebruik nu al een tijdtje vitamine D, kan ik nog paar cm groeien en slaap ook lekker vroeg en eet goed

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

jongens groeien langer door dan meisjes maar met 20-22 ben je toch wel klaar met groeien denk ik.

Ik denk (maar dat zou je aan een arts moeten vragen) dat je niet ZOMAAR moet stellen dat jij nu kleiner bent dan je broers door je ongezonde levenstijl.

Ik at altijd beter dan mijn (jongere) zus en was minder ziek maar ben nu mooi (niet dus) 5 cm kleiner.

Ik zie dat vaker dat de oudste toch iets kleiner is dan nr 2 in een gezin, weet niet wat jouw positie is.

Maar vooral als je ook dunnere polsen hebt ben je mogelijk gewoon anders gebouwd, lijken je broers bijv meer op je vader wat betreft bouw en jij op je moeder of andersom. Of zelfs op opa's oma's, als daar een klein en tenger persoon bijzit kan het best zijn dat jij daar meer op lijkt.
(Lees meer...)
amigo
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plus, zeker
het feit dat jouw broers langer zijn betekend niet dat jij ook die lengte op gaat , waarschijnlijk wordt je niet langer en als je langer wordt zal het ook niet veel zijn .
DE lengte van je broers zegt niks over jouw lengte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing