Als ik met iemand die ik tof vind alleen ben weet ik nooit wat zeggen

Hoe moet ik dat oplossen wat moet ik zeggen ...?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat jij hebt, hebben heel veel mensen.. Maar je moet je eigenlijk helemaal niet gaan lopen af te vragen wat je allemaal wel wilt gaan zeggen. Gewoon onbevangen het gesprek aangaan en reageren op wat de ander zegt. Je moet ook niet denken dat jij de 'plicht' hebt het gesprek gaande te houden..dat doe je samen, toch? En zo erg is het niet als er eens eventjes een stilte valt.. Als je persé tevoren wilt weten waar je het over wilt gaan hebben, schrijf dàn vooraf wat dingetjes op een briefje en spiek af en toe even een onderwerpje van je briefje af.. Voor als je wat onderwerpen wilt weten: Je kunt vragen of die iemand van gedichten houdt, van lezen houdt en zo ja van welk soort boeken, of die persoon vaak op internet vertoeft, of hij/zij ook weleens chat en zo ja, via welke site, je kunt ook vragen hoe het op school gaat, of hij/zij van bepaalde vakken houdt..en of hij/zij daar goed in is, Verder kun je vragen wat hij/zij later wil worden enz enz. En zo kun je tientallen onderwerpen bedenken..jij kunt dat ook..als je je eigen liefhebberijen eens doorneemt, kun je aan die persoon vragen wat hij/zij van jouw liefhebberijen vindt. In elk geval wens ik je vee succes toe bij je volgende ontmoeting en gesprek met een toffe jongen of tof meisje. Groet, Ton

Om te beginnen kun je simpele vragen stellen zoals hoe gaat het met je of wat heb je allemaal gedaan deze week. Daar kun je dan weer vragen over stellen en zo kun je een gesprek starten.

Ik zou er niet teveel over nadenken, dan heb je plaats over voor simpel gedachten... Zoals over het weer, het werk, hobby's, films, reizen, sport...als je eenmaal een gesprek bent aangegaan, komt de rest vanzelf, en je kan ook luisteren naar de persoon zelf als die iets te zeggen heeft.... succes!

Gewon praten over dagelijks leven, wat je doet, je hobby's/werk enz en anders over het weer.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100