Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wat heb ik met mijn schouder?

Als ik een draaiende beweging maak met mijn boven arm. Dan voelt het alsof er een spier achter mijn sleutelbeen schiet. Dit is een gek gevoel, het doet geen pijn maar vervelend is het wel. Ook als ik de spier niet aanspan en achter mijn sleutelbeen voel, voelt het anders dan de andere kant. Het lijkt of er aan de ene kant een spier zit die ik kan voelen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
877

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Misschien heb je een onverwachte beweging gemaakt en zit er een spier klem maar het is raar dat het geen pijn doet. Dus is het verstandig om contact op te nemen meteen deskundige een dokter huisarts of orthopeed
Veel succes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar de dokter.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iets dat niet was, maar nu is. Dan is er er plekke een verandering. Denk even na: heb je zwaar gesjouwd (verhuizing), getennist, in de tuin gewerkt? Dan zal het tijdelijk zijn verwacht ik. Zo niet, dan kan er iets met een pees of een spier zijn en moet de huisarts maar beoordelen of je er fysio voor moet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat anders aanvoelt dan gewoon? direct naar de huisarts gaan!
beste ermee,en wees zuinig op je schouders!!!!!!
(Lees meer...)
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding