wat heb ik met mijn schouder?

Als ik een draaiende beweging maak met mijn boven arm. Dan voelt het alsof er een spier achter mijn sleutelbeen schiet. Dit is een gek gevoel, het doet geen pijn maar vervelend is het wel. Ook als ik de spier niet aanspan en achter mijn sleutelbeen voel, voelt het anders dan de andere kant. Het lijkt of er aan de ene kant een spier zit die ik kan voelen. Weet iemand wat dit zou kunnen zijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Misschien heb je een onverwachte beweging gemaakt en zit er een spier klem maar het is raar dat het geen pijn doet. Dus is het verstandig om contact op te nemen meteen deskundige een dokter huisarts of orthopeed
Veel succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Naar de dokter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is iets dat niet was, maar nu is. Dan is er er plekke een verandering. Denk even na: heb je zwaar gesjouwd (verhuizing), getennist, in de tuin gewerkt? Dan zal het tijdelijk zijn verwacht ik. Zo niet, dan kan er iets met een pees of een spier zijn en moet de huisarts maar beoordelen of je er fysio voor moet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Alles wat anders aanvoelt dan gewoon? direct naar de huisarts gaan!
beste ermee,en wees zuinig op je schouders!!!!!!