Hoe kom ik GRATIS aan het Mentale Dieet Plan?

Ik wil heel graag afvallen! Dit dieet heb ik gevonden als hét dieet dat hoogst waarschijnlijk gaat werken! Maar het hoge bedrag past niet in mijn budget, sterker nog ik betaal liever helemaal niets voor één of ander dieet, omdat ik er ervaring mee heb dat ze niets goeds teweeg brengen. Maar dit dieet wil ik toch proberen, omdat andere mensen er zulke goede ervaringen mee hebben.
Daarom wilde ik het ergens GRATIS kunnen downloaden. In ieder geval: ik moet het zien te krijgen zonder er geld voor te betalen en/of in moeilijkheden te komen. Graag zou ik horen waar ik gratis aan het Mentale Dieet Plan kan komen! Heeft één van jullie misschien dit Dieet Plan?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is gewoon gratis te downladen zag ik.

Toch wil ik je waarschuwen, want het lijkt mij een site dat alleen uit is op geld. Je wordt zogenaamd mentaal begeleidt, althans dat doet het geloven.

Afvallen doe je niet met diëten. Dat doe je door je te verdiepen in voedsel en wat voedsel met je doet. Maar nog belangrijker is dat je eerst je problemen oplost. In bijna alle gevallen van overgewicht speet een psychisch probleem een grote rol. Zolang je dat niet hebt opgelost, kun je diëten wat je wilt, maar je zult altijd weer terug bij af zijn.

Ik wil je niet ontmoedigen hoor, maar denk er eens over na om eerst je leven onder de loep te leggen. Als er harmonie is in je leven, val je vaak vanzelf af.