De prijs tattoo op pols

Nu wil ik heel graag een tattoo op mijn pols; eventjes wat specifieker. Ik wil graag een russische spreekwoord op mijn pols, het volgende: Волко́в боя́ться в лес не ходи́ть.
Nu weet ik de prijs niet. Aan deze tattoo is niks moeilijks en is zo gezet. Dus bij deze, wat is de prijs voor deze tattoo? En ik weet dat het verschilt per shop, maar de prijzen geven ze niet op de site.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.8K

Antwoorden (4)

Ze zullen wel een begin prijs hebben.
Ik heb zelf de letters, FEMM op mijn pols en dat kostte mij 70 euro.

Maar die tekst van jou wordt wel lang als je deze over de breedte van je pols wilt
en sommige letter zullen ook groter moeten i.v..m. uitlopen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ze voor 70€ betaald had wel korting gekregen -15€.
2 namen heb iets boven mijn pols. Hij zei ook als het iets meer was bleef dezelfde prijs had meetemaken met het spuit hygiene ofzo.
Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kun je niet naar een tattooshop gaan dan? Daar moet je toch eerst heen om de tatto te bespreken en dan hoor je meteen de prijs.
Kleine indicatie , ik heb jaren geleden een tribaltattoo rondom de pols laten zetten en dat koste toen 150,-.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het opstarttarief is eur 70. Als je dus een hele zin laat zetten zal hij ong een half uur nodig hebben. Een uur kost bij een kealiteitsbedrijf eur 110

Even over de plaats. Een goede tattoeerder zal je het advies geven om niet op je pols te tattoeren maar er boven. De huid is erg zacht en daardoor heb je een groot risico op vloeien. Inkt kan wel tot een jaar na het zetten vloeien. Dat is ook de reden dat een erkende shop veelal geen tattoe zet op bv een hand