Door vragen te stellen waardoor je jezelf dwingt over het onderwerp na te denken en daardoor ook meer geinteresseerd over komt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hou je voor ogen dat wanneer mensen je wat vertellen, ze dat met een reden doen? Denk eraan dat ze je dan misschien vragen stellen i.v.m. wat ze verteld hebben en dat je niet voor aap wilt staan als blijkt dat je niet geluisterd hebt?
Er bestaan ook echte "leren luisteren/HOREN" cursuusjes(google ofzo), misschien is dat wel wat?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door hetgeen ze vertellen na te echoën in je hoofd. Dan heb je geen tijd om je gedachten te laten afdwalen.