Wat moet ik doen? Zie uitleg

Mijn afscheiding stinkt heel erg en als ik in de klas zit ruik ik het soms ook maar niemand heeft er ooit wat over gezegd maar wat moet ik doen? Ik durf het niet tegen mijn moeder te zeggen

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik zou er eerst iets over opzoeken op internet. Wat het misschien zou kunnen zijn. Maar ik zou gewoon tegen je moeder zeggen: mam, ik vind dat mijn plas/poep zo raar ruikt! Misschien weet zij wel wat het is

Juist geen inlegkruisjes gebruiken maar gewoon katoenen onderbroeken.

Als het vaginale afscheiding is, dan zou je Lactacyd kunnen kopen. Dat is een soort van zeep die dezelfde zuurtegraad als je vagina heeft. Gebruik geen gewone zeep om je "van onderen" schoon te maken. Die zeep heeft een andere ph-waarde dan je vagina en zorgt er voor dat er juist méér afscheiding komt. Bij deze link kun je een monstertje van lactacyd aanvragen. Als je afscheiding troebel of een donkere kleur heeft, en je bent niet ongesteld, dan is een bezoekje aan de huisarts raadzaam.

Na mijn bevallingen kreeg ik daar ook last van en toen gebruikte ik lactacyd en dat helpt wel

Is de kleur wel gewoon normaal ? Als het groen/geel is zul je echt naar een dokter moeten. Ik weet niet hoe oud je bent en dus ook niet of je sexueel actief bent maar als dat wel zo is kan het een SOA zijn,zo niet zou je eens op Google moeten zoeken naar Gardnerella,dat is een bacterie de daar aanwezig hoort te zijn maar als die in overvloed is krijgt je afscheiding een beetje groen/gele (pus) kleur en ruikt niet fris. Gewoon tegen je moeder vertellen,die heeft daar echt wel begrip voor ;-) Als je oud genoeg bent bel je de dokter en ga je langs zonder dat je moeder het weet ;-)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100